3 maj 2015

Skolmästerskapet 2015

I torsdags var det skolmästerskapet här på Nordvik. Det har nog aldrig varit så allvarligt som då haha vi alla gick verkligen all in!!
Men Cardegan var ju bäst såklart ;)
I 70 cm så drog han med mig, HELA BANAN HELT OKONTROLLERAT men ja det gick bra vi vann.
90 cm gick det bättre fick mer kontroll men kom fel in i en kombination så han hoppade av för tidigt som resulterade i att det gick fort och han inte han lyfta benen till nästa hinder så där blev det ett nedslag. Tyvärr var det i grunden till och med....
LA:1an gick också sämre än vad jag förväntade mig och vi hamnade på 59.4% dock så är det bättre än förra helgen i Övik där vi fick 57% men betydligt sämre från förra året då vi låg på 63%... Vi kom iallafall 3a i dressyren. Så i skolmästerskapet blev vi 2a och det var ju jätte kul!
Så nu i efterhand är jag nöjd men det var jag inte då haha 













































Fina, fina Cardden nu taggar vi Lokal hoppnig i Sundsvall på lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kommenterar, länka gärna din blogg/instagram/weheartit/tumblr så går jag in och kikar, och kanske lämnar en kommentar själv.
kram ♥