10 maj 2015

Gymnasie arbete på bloggen

Hellu!
Som ni kanske förstår så har tidigare inlägg och eventuella kommande inlägg inte varit så proffsiga eller kanske ens varit intressanta men allt detta är ju för att jag ska "öva" inför mitt gymnasie arbete som kommer att redovisas och genomföras här på bloggen. Jag insåg att jag kanske inte tagit upp det?
Men iallafall från och med v. 21 kommer jag lägga upp åtminstone ett inlägg om dagen med mycket bilder (ska påminna mig varje dag!!)
Inläggen kommer handla om vad jag gör, tankat och åsikter om min praktik helt enkelt. Jag har siktat på att göra mitt gymnasie arbete så bra så möjligt då detta är det sista momentet innan student och det jag haft problem med tidigare i matriserna är ju det här med nyanserat, så förhoppningsvis höjer jag mig där nu när jag väljer det här redovisnings sättet. (dessutom kändes det mycket lättare haha)
Så then u know vad som väntas samt varför bloggstarten är lite knölig nu i början ;)
Hoppas ni förstår och får en gr8 vecka
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kommenterar, länka gärna din blogg/instagram/weheartit/tumblr så går jag in och kikar, och kanske lämnar en kommentar själv.
kram ♥