20 maj 2015

Dag 3

Inleddes med det vanliga, ngt kort om folk idag så mockningen tog sin lilla tid men vad gör det egentligen, vi ha verkligen ingen tidspress!
Vi tog sedan och masserade lite på fina Beverly och hon tyckte det var super skönt verkligen!
Sedan målade jag ett andra varv på bommarna och sedan var dagen slut! Mina dagar kanske låter lite korta men emellan "uppgifterna" gör man lite diverse grejjer som sopa överallt i saldekammare, teorisal, toaletterna osv krattar spångånger och byter krubbor eller ja, diverse grejjer helt enkelt.

Idag blev det ingen ridning på Monne, han fixar att gå på lektion så det är ju bra, hoppas nu bara han behåller sina skor på framöver! Dom har haft det som problem nu sedan han kom och nu har han så lite hov att det blir svår att spika i...

Utvärdering av dagen...
Idag var tjejen jag brukar hänga på borta på förmiddagen vilket var ganska bra för mig för då kunde jag utföra dom regelbundna uppgifterna på egen hand och utan någon som "säger åt" mig vad jag ska göra, annars är det ganska svårt att försöka ta egna initiativ när man alltid blir tilldelad en uppgift haha vilket i och för sig är bra att ha något att göra hela tiden men jag blir lite orolig och tänker mycket på att det stora momentet i gymnasiearbetet är att ta egna initiativ och ansvar.  Men alla är så himla trevliga i personalen och det är ett stort +, blir så jobbigt annars, man kanske inte vågar fråga lite mycket och så men det känner jag att jag verkligen kan göra. Vi babblar ibland så mycket ibland så man börjar ju att undra...

 Först massage med gummiskrapan sedan körde vi med en djupverkande maskinen.

 Söt Bevvan, gamtanten, och färdigmålade bommar som väntar på den nationella hopptävlingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kommenterar, länka gärna din blogg/instagram/weheartit/tumblr så går jag in och kikar, och kanske lämnar en kommentar själv.
kram ♥