28 apr. 2015

Uteritt på schemat!

Igår skulle jag rida ett dressyrpass på Figaro, men han var verkligen inte på humör, Gunilla (min trönare) Satt upp och kände och klämde och tyckte också han var lite konstig. Han varken haltade eller visade andra tecken på ont i rygger eller nånting men han var iallafall inte sig själv.. Så vi gjorde inte så mycket mer utan gick och åt gräs istället... Lite konstigt men förhoppningsvis var det inget mer än en dålig dag för idag var det bättre med honom.

Idag därimor red vi ut och gjorde lite dressyrarbete på fårholmen, eller ja dom andra gjorde dressyrarbete och jag och Mary var mest och utforskade saker och ting.. Himla mysigt var det, fint väder och varmt, kunde inte bli så mycket bättre faktiskt!

Så både dom här passen har alla andra tränat och gjort nödvändiga saker medans jag bara gjort någonting annat haha, känns väldigt givande! Aja nu taggar vi skolmästerskap på torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kommenterar, länka gärna din blogg/instagram/weheartit/tumblr så går jag in och kikar, och kanske lämnar en kommentar själv.
kram ♥