25 apr. 2015

Kaos dag!

Hej ni där ute!

Vilken otroligt kaosdag jag haft. Allt har verkligen gått fel!
Först började det med att nyckeln till sadelkammaren inte låg där den skulle. Fick ringa runt först och kolla vem som har stalljour i helgen , fick inte tag på den personen och när jag fick tag på henne var jag tvungen att springa över halva anläggningen för att få tag på den. Sen väl inne i sadelkammaren så var Cardegans träns borta, lika så benlindorna, men efter många om och men så kom dom fram.
Fick även reda på att Cardegan redan hade gått ett pass med några blivande elever, känns ju jätte bra att han fick gå två pass innan tävlingsdag, bra planerat där..
Skulle sedan rida i lilla paddocken eftersom western folket hade clinic i ridhuset och parkerar släpen på stora ridbanan men när jag kom till paddocken så är det någon som använder den som hage till sin häst... kul va? Det va den träningen det. Hade inte ridit han sedan förra söndagen då vi hopptävlade och nu har jag inte ens kunnat ridit igenom programet, känns verkligen peppande inför imorgon...
Dessutom som toppen över allt skulle jag hänga in hö't i transporten och när jag öppnar dörren så är mittenväggen borta, då har dom inte satt tillbaka den efter att dom lånat transporten, kul när dom är svintunga och jag omöjligt kan bära den själv...

Fyfan vilken dag, är så less på folk varför kan inte alla tänka som jag haha

Det här är förresten de andra paret som inhandlades igår, fick dock åka och byta till en större storlek idag, love them!  Bus Cardden kommer va så snygg imorgon, så håll tummar och tår nu alla!

Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kommenterar, länka gärna din blogg/instagram/weheartit/tumblr så går jag in och kikar, och kanske lämnar en kommentar själv.
kram ♥