17 okt. 2013

17 dagen i oktober


 Den här veckan har varit helt upp och ner. Började veckan inte alls bra, låg mest och grät på mitt rum, tisdagen var ännu värre, gick skit på ridlektionen började storböla och var allmänt hemskt, förstår att folk försöker undvika mig hah! Men sen fick jag ett sms senare på kvällen och det lättade ett par kilon från min axlar.
 Igår började igångsättningen av Pacha så följde med på en skrittur och det funkade ju men sen for jag ut och sprang för att ha ngt att göra, jag klarar inte av att sitta själv inne på mitt rum för då kommer tårarna och takarna. Men ja det får jag sota för ist, stelare än någonsin igår och nu värker som tusan så ja...

Nu ska jag fortsätta med min exteriöruppgift!
Ha det fortsatt bra vecka för er som har det!


Lilla Rollen och Pacha innan skritturen!       Körde jägarsits och plankan igår också, bena och mage skakade                                                                  nanting, Men då vet man att det tar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kommenterar, länka gärna din blogg/instagram/weheartit/tumblr så går jag in och kikar, och kanske lämnar en kommentar själv.
kram ♥