29 okt. 2013

28 okt

Fyllde 17 bast igår, hipp hipp hurra för mig osv! Fick massor av fina presenter, allihopa väldigt användbara! Så skönt att få saker som man vet kommer användas ist för en massa tomtar hahah, fick bla. ett element, rosa silvertejp, kläder, pengar och en hel del andra saker.

Fredagen då var jag vampyr, det syns nog inte men nu vet ni det iaf.... Och JAG HAR LOV hur skönt är inte det? ingen skola, inga läxa. AWESOME. Blir dock ingen ridning för min del den här veckan då men det kan vara skönt faktiskt att "vila upp sig", det är ju rätt högt tempo i stallet och massa saker man går och frustrerar sig över och gnor men nu slipper jag det.

Idag har jag varit iväg till 2:nd hand med 8 (!) kartonger kläder, så roligt att få ett sånt glatt bemötande och dom var så glada och hjälpte till att bära. Kul! For sedan på bio med hjärtat och såg Captain Philips, super bra film!

 Imorgon blire en springtur, sväng på stan och sen städa rummet, helt okej det också faktiskt!























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kommenterar, länka gärna din blogg/instagram/weheartit/tumblr så går jag in och kikar, och kanske lämnar en kommentar själv.
kram ♥