17 okt. 2013

Dagen liksom



Vaknade imorse, kollade insta och ser en massa fina snöbilder från kompisar i övik, öppnar persienerna och vad ser jag, jo REGN. Det snöar i Övik, Kramfors och Sundsvall men inte hos oss, vad har vi gjort för fel liksom? Aja senare kom det lite snöblandat så det var ju liite roligt.

Annars så red jag inte på första lektion, pga knät. Satt mest och gjorde.. ingenting. Efter lunch var det engelska där vi såg på film i en halvtimme sen gick jag ut i stallet för kiropraktorn Sune Jansson var där. Himla intressant asså han gjorde även akupunktur på några hästar.  Han var så himla duktig och förklarade på ett bra sätt och vi fick "hjälpa till". Kul! 
Efter det skulle vi ha ridlära och träna sits men eftersom dom håller på att byta underlag i ridhuset skulle vi vara ute i regnet och det ville varken våran lärare eller vi så vi satt mest på hennes kontor och läste hästannonser hehe himla chill dag.

Imorrn blire matte sen HEEEEM (och min maskeradutstyrsel kom idag så ska hämta den imorrn, himla najs)




En bild på fina Sand bara för att han är så fin ^^  
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kommenterar, länka gärna din blogg/instagram/weheartit/tumblr så går jag in och kikar, och kanske lämnar en kommentar själv.
kram ♥