22 okt. 2013

Bilder från dagens pass i gräshagen!

Började morgonen med att kliva upp kl 6 och för att gå ner och ha jour i stallet allt gick bra och med lite extra hjälp blev vi klar i tid också.
Sen skulle vi rida och eftersom ridhusunderlaget inte var riktigt okej än så red vi i hagen och fy vad kul det var!  Han kickade, och kickade och kickade men jag höll mig kvar, inställd på att jag skulle flyga som en vante men icket!  Men han jobbade ändå på fint emellan sina pravader och ha nog aldrig gått så bra med mig, stolt!
Sen att Anna-Lena fick jätte fina bilder gjorde ju bara saken bättre 
(tryck på bilderna för bättre format)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kommenterar, länka gärna din blogg/instagram/weheartit/tumblr så går jag in och kikar, och kanske lämnar en kommentar själv.
kram ♥