24 okt. 2013

24 okt

Legat helt död i sängen dom här senaste dagarna, gått på några lektioner men har inte alls orkat hållit humöret uppe. Sov fram till Lunch idag. Men nu är det torsdag och imorrn ska jag ha kul med mina vänner på halloweenfesten ! Taggad till tusen!
Sen på söndag fyller jag ju år så då blir det att äta en massa tårta, längtar om nanting! sen är det LOOOV det behövs kan jag ju säga.
Sen är det bara sju veckor kvar till jullovet!



Juste vi har satt in en kattlucka in till sadelkammaren för katterna men det är ju lite knepigt att ta sig igenom den... Kolla bara på det här filmklippet:
Så sötaa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kommenterar, länka gärna din blogg/instagram/weheartit/tumblr så går jag in och kikar, och kanske lämnar en kommentar själv.
kram ♥