26 nov. 2013

Tisdag fast känns som måndag

Dagen igår gick ju inte så bra.... Missade bussen i skolan så fick sitta fyra timmar i stan, inget fik eller butiker hade öppet, satt dock inne på biblioteket, läste en najs bok och såg solen stiga upp ur havet. Så tiden gick hyffsat fort. 
Sen när jag väl kom till skolan var jag på lektion i 20 min sen åkte vi in till Kramfors, va på vårdcentralen med Elaine och gjorde lite ärenden. Sen hem och sova.
Idag stod jag på backen första lektionen, skulle va snäll och leda en häst, vad gör den ju slänger med huvudet och smäller till mig en rejäl smäll så sen ha jag legat däckad på rummet... Inte bra alls....

Men det som gör mig på såå bra humör är:

* Frisören på måndag!! 
* Avicii 1 Mars
*Snart jul
* Snart skoter time
LÄNGTAR







 inspo bilder som jag knäppte på datorn, eheh så teknisk är jag!

Nu måste vi sova, så hopp i säng och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kommenterar, länka gärna din blogg/instagram/weheartit/tumblr så går jag in och kikar, och kanske lämnar en kommentar själv.
kram ♥