13 nov. 2013

Kort inlägg!

Nu blir det ett kort inlägg och inga bra bilder, typiskt.

Idag har jag iaf ridigt ett dressyrpass på Piraya, gick sämst i början ,en dom sista 10 minutrarna gick det bra och hon flyttade fint för skänkeln. Efter lunch hade vi Engelskaredovisning och det gick väl hyffsat det också och Innan hade vi genomgång på hästen skelett vad alla ben heter osv. Tråkigt men lärorikt.

Klippte Sandman idag också, tog jäätttee lång tid men han var supersnäll, inte kittlig nånstans- Jag var dock skitdålig på det så han ser väldigt ful ut men ja, han slipper svettas iallafall.

Nu ska jag forts se filmen "The Horse whisperer", skitbra typ 26615 gången jag ser den men det är det värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kommenterar, länka gärna din blogg/instagram/weheartit/tumblr så går jag in och kikar, och kanske lämnar en kommentar själv.
kram ♥