17 sep. 2013

Minus på regnblåsovädret idag!

Jag och sandman tycker inte om detta vädret...



Red cavaletti på Paradiso i rudhuset idag, hoppade ett litet sockerbitshinder och jäklar vad hon tog i och studsade, ställde sig, riktigt jäkla rodeo blev det, hon var väldigt glad... 
Resten av lektionen gick åt till att få över Sandman över hindrena, han är en stor fjantboll -.-'

Har även gjort om mitt rum igen, detta är 4 gången på tre veckor, och jag tro faktiskt att jag trivs med det nu, förut kändes det s¨opersonligt och inget hängde ihop... ååh vad jobbigt.

Nu ska jag byta om till civilkläder och gå till "arbetsstugan" dvs vi ska jobba med rester höh...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kommenterar, länka gärna din blogg/instagram/weheartit/tumblr så går jag in och kikar, och kanske lämnar en kommentar själv.
kram ♥